تور کیش خوب
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل گاردنیا کیش

هتل چهار ستاره گاردنیا کیش مجموعه اقامتی و رفاهی در زمینی به مساحت ده هزار مترمربع  در سال 1387 بنا شده است.هتل گاردنیا کیش در سه فاز ساختمانی شروع به ساخت گردید. فاز یک ساختمانی آن در سال 1390 با بیست و یک واحد ویلایی با انواع اتاق های 2، 3 و 4 نفره با فضای دلباز و حریم فضای سبز افتتاح گردید. فاز دوم مجموعه گاردنیا متشکل از ساختمان اصلی در پنج طبقه سراسری باران، کافی شاپ 24 ساعته نسیم، رستوران نخل، نمازخانه و سی و شش اتاق با ظرفیت های 1 تا 4 نفره در سال 93 احداث شد. 

هتل گاردنیا کیش از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است که امکان دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی را برای گردشگران تور کیش اردیبهشت 97 فراهم می نماید. این هتل دارای محیطی آرام و تمیز و فضای سبز و آلاچیق نیز می باشد. از جمله خدمات رایگان هتل گاردنیا کیش شامل: استقبال فرودگاهی، اینترنت، سرو صبحانه بوفه و سرویس به مراکز خرید می باشد.

آدرس : جزیره کیش، بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ

امکانات هتل گاردنیا کیش:

اجاره اتومبیل بدون راننده، اجاره دوچرخه، اسکوتر، رستوران نخل، چایخانه سنتی، سالن بیلیارد و تفریحات، خدمات تفریحی و گردشگری در  تور کیش نوروز 97 (بازدید از مناطق گردشگری نظیر:شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی، درخت سبز، پارک ساحلی مرجان و ... اشاره کرد)، کافی شاپ 24 ساعته و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل گاردنیا کیش در  تور کیش نوروز 97: 02142632 - 88530609

 

 هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

 

هتل گلدیس کیش

هتل دو ستاره گلدیس کیش در زمینی به مساحت 6500 مترمربع در سال 1369 احداث گردید.  در تور کیش تعطیلات عید نوروز این هتل به عنوان قدیمی ترین هتل های کیش می باشد و در سال 1379 مورد بازسازی قرار گرفت و در همین سال با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت بیست و یک سال موظف به ارائه خدمات به مسافران خارجی قرار گرفت. اما در سال 95 به دلیل تغییر قوانین کشورهای اطراف خلیج فارس و تمدید ویزا اتباع آن کشورها در خاک همان کشور انجام می شد و دیگر سفرهای تمدید ویزا لغو گردید. به همین ترتیب هتل گلدیس کیش بعد از بازسازی و آماده شدن برای خدمت رسانی به مسافران تور کیش فروردین به جمع هتل های کیش پیوست.

هتل گلدیس کیش در سه طبقه طراحی شده و دارای هفتاد و پنج باب اتاق و دویست و سی تخت خواب می باشد. هتل گلدیس کیش با دریا بیست دقیقه و تا مرکز شهر پنج دقیقه و تا فرودگاه کیش ده دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای فضای سبز بسیار زیبا بوده که مکان مناسبی برای استراحت میهمانان تور کیش بهار 97 و گردشگران می باشد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار ایران، جنب پمپ بنزین، هتل گلدیس کیش

امکانات هتل گلدیس کیش:

رستوران، لابی، کافی شاپ(ظرفیت 20 نفر)، اینترنت، یخچال، تلویزیون، ماهواره، سوئیت در تور کیش فروردین، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمل و نقل، نمارخانه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل گلدیس کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش و در قلب جزیره کیش بنا شده است. این هتل دارای دو ساختمان مجزا فاز یک و دو (قدیمی و نوساز) می باشد. هتل قائم کیش که با نام هتل ریان قائم کیش شناخته می شود  در تور کیش فروردین 97 دارای سه طبقه و هشتاد باب اتاق و دویست و چهل تخت می باشد.

هتل قائم کیش در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است و  در بلوار ساحل واقع شده است و دسترسی آسانی به دریای نیلگون خلیج فارس دارد. از دیگر مزایای این هتل فاصله کوتاه تا مراکز خرید کیش نظیر مرکز خرید سارینا دو و مرکز تجاری کیش می توان اشاره کرد و همچنین این هتل در مقابل بازار زیتون قرار گرفته است و تا مرکز شهر پنج دقیقه و تا فرودگاه ده دقیقه فاصله دارد. هتل قائم کیش با وجود دو ساختمان مجزا دارای یک رستوران می باشد و مسافران تور کیش بهار 97 با اقامت در این هتل می توانند از کلیه امکانات رفاهی و موقعیت خوب هتل بهره مند شوند.

امکانات هتل قائم کیش:

رستوران (با ظرفیت 200 نفر)، لابی، کافی شاپ، یخچال، تلویزیون، حمل و نقل، سرویس بهداشتی ایرانی، نمازخانه، ماهواره در تور کیش تعطیلات عید نوروز 97، اینترنت، سوئیت، استخر، سونا، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، قهوه خانه، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، تاکسی سرویس و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل قائم کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل قائم کیش

 

لابی هتل قائم کیش

 





:: برچسب‌ها: تور کیش خوب,رزرو تور کیش و بلیط کیش,معرفی تور کیش,نرخ مناسب تور کیش,تور های لحظه آخری کیش,بهترین قیمت تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 24822
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی